ثبت نام وام بانک رسالت

قوانین ثبت نام وام بانک رسالت

مراحل دریافت تسهیلات وام بانک قرض الحسنه رسالت

پیرو هماهنگی انجام شده فیمابین هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان شهرساز خراسان رضوی و بانک رسالت اعضای محترم انجمن با ثبت مشخصات خود در لینک زیر می توانند از وام قرض الحسنه به مبلغ 200.000.000 ریال با اقساط 12 ماهه و کارمزد 2 درصد بهره مند شوند. 

  • تعداد ثبت نام محدود و اولویت بر اساس زمان ثبت نام می باشد. 
  • متقاضیان حتما می بایست در بانک قرض الحسنه رسالت دارای حساب بوده و شماره حساب را در زمان ثبت نام اعلام فرمایند.  
  • شرایط افتتاح حساب  و اعتبار سنجی وام گیرنده و ضامن تابع قوانین بانک رسالت بوده و انجمن در این باره مسئولیتی ندارد. 

تذکر: خواهشمند است قبل از اقدام به ثبت نام شرایط اختصاصی بانک رسالت را مطالعه فرمایند. 

 

شرایط اختصاصی بانک رسالت

پس از دریافت پیامک معرفی وام از طرف انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان شهرساز خراسان رضوی میبایست مراحل ذیل به ترتیب انجام گردیده و نیازی به دریافت معرفی نامه به بانک نبوده و تمام مراحل دریافت تسهیلات  به صورت اینترنتی 
می باشد.

مرحله اول: افتتاح حساب غیر حضوری (فقط با گوشی اندروید)

www.rqbank.ir > قسمت عضویت در کانون همیاری اجتماعی > قسمت عضویت و افتتاح حساب. 
* وام گیرنده و ضامن هردو نفر می بایست در بانک قرض الحسنه رسالت حساب داشته باشند.

مرحله دوم: اعتبارسنجی در سامانه مرآت

  1. انجام فرآیند مستقل اعتبارسنجی وام گیرنده و ضامن در سایت www.imerat.ir
  2. کد کانون خواسته شده در آی مرآت را میتوانید به صورت  پیش فرض 10001 قید فرمائید.
  3. می توانید پروانه نظام مهندسی و یا هر مستند درآمدی معتبر دیگر (فیش حقوق، جواز کسب و ... ) برای اعتبار سنجی وام گیرنده بارگذاری نمایید (اعتبار سنجی حدودا 7 روز کاری زمان لازم دارد)
  4. در قسمت خالص درآمد ماهیانه حداقل مبلغ ماهیانه را میتوانید حداقل 50.000.000 ریال و در قسمت توان بازپرداخت حداقل مبلغ  20.000.000 ریال قید شود. بدیهی است هر چه درآمد ماهیانه و توان بازپرداخت بالاتر باشد و مستندات آن ارائه گردد، نتیجه اعتبار سنجی وضعیت مطلوب تری خواهد داشت. 

نکته: شغل ضامن برای اعتبار سنجی در سامانه آی مرات می تواند کارمند رسمی ،کارمند قراردادی با سابقه بیمه فعال یا جواز کسب دار یا پروانه نظام مهندسی باشد.

نکته: ترجیحا انجام اعتبار سنجی با سیستم  کامپیوتر یا لپ تاب انجام شود و پس از دریافت نتیجه اقدام به پرداخت هزینه اعتبار سنجی (وام گیرنده و ضامن) صورت پذیرد.

مرحله سوم: دریافت سفته الکترونیک

پس از انجام افتتاح حساب و پرداخت هزینه اعتبارسنجی وام گیرنده و ضامن (حدود یک هفته بعد از انجام اعتبار سنجی و اخذ جواب اعتبار سنجی) نصب اپلیکیشن آی کاپ برای خرید سفته الکترونیک روی گوشی های وام گیرنده و ضامن (دانلود نرم افزار از بازار)

  • حتما کلیپ خرید سفته وام گیرنده و ضامن را مشاهده وسپس به خرید سفته اقدام نمایید.
  • حتما باگوشی اندروید انجام شود.
  • مبلغ خریداری شده سفته برای وام گیرنده و ضامن هرکدام 240.000.000 ریال است
  • حتما فیلم آموزشی دریافت سفته و ضمانت سفته الکترونیک در نرم افزار آی کاپ مشاهده و مطابق آن صورت پذیرد.

مرحله چهارم :

پس از دریافت پیامک بهبود دهنده شما با شماره پرونده ... با موفقیت ثبت گردید (3 تا 4 روز کاری پس از خرید سفته الکترونیک) در اینترنت /موبایل بانک قسمت تسهیلات قسمت درخواست تسهیلات مبلغ 200.000.000 ریال با اقساط 12 ماهه درخواست داده و 48 ساعت بعد ازآن پس از دریافت پیامک امضا قرارداد (حداکثر 2 روز کاری)؛ اقدام به امضا قرارداد در اینترنت / موبایل بانک نمایید.

دریافت رمز اینترنت بانک دوعاملی/همراه بانک از طریق سایت بانک -پیشخوان مجازی رسالت =بانکداری مدرن می باشد. لازم به توضیح است نام کاربری در اینترنت بانک دوعاملی / همراه بانک(شماره مشتری شما) عدد 8 یا 7 رقمی مندرج بر روی کارت عابر بانک رسالت شما می باشد.

نکته:  هم وام گیرنده و هم ضامن باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوقه بانکی باشند، و در تمامی مراحل باید خط تلفن همراه به نام خود فرد متقاضی و با گوشی اندروید باشد.

 

در صورت هر گونه ابهام به آدرس ذیل مراجعه نمایید: 
بین معلم 22 و 24 دبیر خانه نهاد مردمی رسالت طبقه همکف مراجعه یا با تلفن 05136151  تماس حاصل فرمائید و یا فقط در واتساپ به شماره 09151568734 جناب آقای هندسه پیام ارسال نمائید.


انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان شهرسازخراسان رضوی